Genel İdari Hizmetler Birimi

Görev ve Sorumluluklar

  • Personel özlük işlerinin (günlük/yıllık izini, mazeret izni, ücretsiz izin, rapor, icra, göreve başlama, görevden ayrılma, tayin, atama ve emeklilik) takibi, yazışmalarının yapılması ve dosyalanması,
  • Birimle ilgili  kurum içi ve dışı resmi yazışmalarının yapılması ve dosyalanması,
  • Başkanlığımıza gelen ve personeli ilgilendiren resmi yazıların personele tebliğ ettirilerek ilgili konu hakkında bilgilendirilmesi,
  • Kurumdan ayrılan personelin dosyalarının ileride olabilecek yazışmalara (emeklilik hizmet süresi, adli işler vb.) karşı muhafaza ettirilmesi ve gelen taleplere yazılı olarak cevap verilmesi,
  • Aile durumunda değişiklik olan personele Aile Yardım ve Aile Durum Bildirim Formu hazırlanması,
  • Akademik ve İdari personelin Mal Bildirim işlemlerini Personel Daire Başkanlığına gönderilmesi,
  • Özlük Dosyaları ve İşçi, İdari personelin bilgilerinin güncellenmesinin sağlanması,
  • Aylık ve Yıllık istatistiklerin oluşturulması,
  • Tüm personelin yolluklu/yolluksuz ve idari izinli olarak görevlendirme yazışmalarının yaptırılması,
  • Büro ile ilgili her türlü sevk ve idare işlerinin yürütülmesi,