Görev ve Sorumluluklar
- Personel özlük işlerinin (günlük/yıllık izini, mazeret izni, ücretsiz izin, rapor, icra, göreve başlama, görevden ayrılma, tayin, atama ve emeklilik) takibi, yazışmalarının yapılması ve dosyalanması,
- Birimle ilgili kurum içi ve dışı resmi yazışmalarının yapılması ve dosyalanması,
- Başkanlığımıza gelen ve personeli ilgilendiren resmi yazıların personele tebliğ ettirilerek ilgili konu hakkında bilgilendirilmesi,
- Kurumdan ayrılan personelin dosyalarının ileride olabilecek yazışmalara (emeklilik hizmet süresi, adli işler vb.) karşı muhafaza ettirilmesi ve gelen taleplere yazılı olarak cevap verilmesi,
- Aile durumunda değişiklik olan personele Aile Yardım ve Aile Durum Bildirim Formu hazırlanması,
- Akademik ve İdari personelin Mal Bildirim işlemlerini Personel Daire Başkanlığına gönderilmesi,
- Özlük Dosyaları ve İşçi, İdari personelin bilgilerinin güncellenmesinin sağlanması,
- Aylık ve Yıllık istatistiklerin oluşturulması,
- Tüm personelin yolluklu/yolluksuz ve idari izinli olarak görevlendirme yazışmalarının yaptırılması,
- Büro ile ilgili her türlü sevk ve idare işlerinin yürütülmesi,