Tahakkuk Birimi

Görev ve Sorumluluklar

Üniversitemiz, Daire Başkanlıkları düzeyinde;

  •  İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Personel Maaşlarının Hazırlanması.
  •  Başkanlığımız  İdari ve  Sürekli İşçi personelinin:
    • Yurt İçi Geçici Görev Yollukları
    • Yurt Dışı Geçici Görev Yollukları
    • Emeklilerin Yollukları
  • İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Personellerinin özlük haklarının takibi ve ödenmesi ( Doğum Ücreti, İcra, Çocuk Yardımı, Vekâlet Ücreti vb.)
  • Sosyal Güvenlik kesintilerinin hesaplanarak hazırlanması.
  • Emekli keseneklerinin gönderilmesi.
  • SGK işe giriş – işten ayrılış bildirgelerinin yapılması.
  • Başkanlığımız bünyesinde bulunan sürekli işçilerin (Temizlik – Güvenlik – Şoför) üç ayrı iş yerinde takip edilerek; maaş ödemeleri, toplu iş sözleşmesi ve sendikal hakları ile tediye ödemelerinin hazırlanıp tahakkuka bağlanması.
  • Sürekli işçilerin SGK bildirgelerinin yapılması.
  • Sürekli İşçilerin BES (Bireysel Emeklilik Sistemi) işlemlerinin yapılması.
  • Sürekli İşçilerin icra işlemlerinin takip edilmesi.
  • Sürekli İşçilerin emeklilik işlemlerinin başlatılması kıdem tazminatlarının hesaplanarak tahakkuka bağlanması.
  • Sürekli işçilerin her yıl Kıdem Tazminatı Karşılıklarının hesaplanarak karşılık ayrılması.
  • Sürekli İşçilerin Emekli Yolluk ödemelerinin yapılması.
  • Sürekli işçiler ve taşeron işçilerin geçmişe dönük ve güncel mahkemeleri ile ilgili Hukuk Müşavirliği tarafından istenen bilgi ve belgelerin hazırlanarak gönderilmesi.
  • Başkanlığımız personellerine ait yazışmalar.
FR-287-IS-TAKIP-CETVELI-1